onsdag 21. november 2012

Svibler

har herved inntatt vårt hus!




Kjenner at det byrjar å bli greit å glede seg til jul. Litt blanda følelsar har det vore lenge, sidan tida etter jul er ei veldig viktig epoke i livet mitt over. Permisjonen med Emrik er ved vegs ende og arbeidslivet kallar igjen. Istadanfor å tenke på at den snart er over, velger eg å heller glede meg over siste tida vi har igjen. og nyte adventstida for fullt. Og når januar kjem, kan vi verkeleg legge verdas beste permisjonstid ilag bak oss. Ei magisk tid vi alltid vil ha med oss :)

Fatet er forresten kjøpt på Herlighet kvelden eg var på bloggtreff. Har lenge leita etter eit stort, litt robust fat til å ha på stova. 
Er ganske so nøgd med det ja!


Julie

2 kommentarer:

  1. Så fint Julie! :) og fatet ble jo kjempefint på stuebordet! Me like! Tror jeg også må kjøpe svibler snart.. ;) Takk for hyggelig cafebesøk idag!

    klem

    SvarSlett
  2. Takk og takk ;-) Alltid kjekt med kvalitetstid på cafe, sjølv om Emrik ikkje alltid var like einig i akkurat det ;)

    SvarSlett